Дніпропетровськ

Прокинулись ми відносно рано – десь між 9-ю і 10-ю годинами. Проте з дому вийшли лише об 11:00, коли вже було близько 30 градусів тепла в тіні. Я за час своєї подорожі на півдні до жари більш-менш звик, тому особливо не жалівся, однак Максу і Сергію було з цим дещо складніше. Зрештою, день виявився настільки цікавим, що висока температура – це останнє, що приходить мені в голову в ланцюгу асоціацій зі словом «Дніпропетровськ».

Починалося все з організованої для мене екскурсії по місту. Сергій в Дніпрі був вже другий день, тоді як я встиг побачити лише те, що показав мені водій, що підвіз до цього чудового міста. Так чи інакше, але запланований нами маршрут збився практично через 5-10 хвилин нашого пішохідного шляху, оскільки ми побачили цікавий дніпропетровський дворик (я б сказав, «підворотню»). Першим цей двір помітив Сергій, в якому, вочевидь, відізвався колишній автостопщик.

Канкрєтний пацан на районє)))

Вдосталь нафотографувавшись там, ми пішли вже більш людними і туристичними вулицями міста. Мені показали стадіон «Дніпра», пам’ятники ракетам та повели в парк «Лазаря Глоби», де є ось такий прікольний пам’ятник Маленькому Принцу.

Пам’ятник Маленькому принцу в Дніпропетровську

Симпатичний парк в Дніпрі

IMG_1212 IMG_1214

Ну все, приємно було познайомитись). Ви як хочете, а я на Марс)

IMG_5887 IMG_5891

В тому ж парку ми за морозивом дочекались Каті – дівчини Макса, з якої разом пішли гуляти набережною. До речі, найдовшою в Європі.

Будинок з тризубом в Дніпрі

Крутий будинок в Дніпрі

Сучасний Дніпро у всій своїй красі

IMG_1222 IMG_1224 IMG_1225 IMG_1226

Це вже був обід. Тому чим далі, тим більше жарило сонце. В результаті ми зупинились пообідати в якомусь закладі біля набережної, де знову почекали Катю, що з’їздила за чимось на зразок коврика. Потім ми пішли на дніпропетровський пляж, де я також, як і в Одесі, просто замочив ноги.

Дніпропетровська набережна

Дніпропетровська набережна IMG_1218 IMG_1219

По дорозі ми не втратили можливість пофотографуватись на цій незрозумілій споруді-піраміді з пляшками з-під пива та сміттям на її сходинках. Так, Дніпропетровськ таки доволі бруднувате місто.

І тоді з’явився ВІН...

І тоді з’явився ВІН…

Ще трохи фото з Дніпра:

Дніпропетровська піраміда

Водоспад в Дніпропетровську

Водоспад в Дніпрі

“Дуже чиста вода” біля одного з берегів

Дніпропетровський пляж

Трохи еротики на Блозі Львівського мандрівника))) (Дніпропетровський пляж)

Справа ви можете побачити двох рибаків

Але взагалі за огорожу заборонено перелазити)

Я і Сергій на піраміді в Дніпрі

Бейсбол

На 16:00 в нас по плану мав бути бейсбол з американцями. Його, по суті, організовують люди з дніпропетровського English Speakers Club. У Львові теж є такий, проте до бейсбольних матчів ми, на жаль, ще не додумались).

До поля доїхали на таксі, оскільки для Макса це улюблений спосіб пересування. Там же ж ми зустріли одну зі знайомих Максима, що теж пішла з нами грати в бейсбол.

Спочатку ми просто покидали м’яча, намагаючись його вдало зловити. Потім люди почали тренуватись відбивати м’яч битами, однак до мене черга так і не дійшла.

Розкажу вам коротко про правила бейсболу:

Починається гра з відбивання м’яча одним із гравців атакуючої команди. Після того, як йому вдається це зробити, його задача – добігти до першої бази швидше, ніж гравці суперника докинуть туди м’яч. Коли гравець пробігає коло по всім базам, він заробляє очко для своєї команди.

Ми розділились на команди по вісім-дев’ять чоловік (я виявився суперником Макса і Сергія), після чого капітани нам почали розповідати правила гри і вказувати наші номера. По суті, будувати порядок, хто за ким мав відбивати м’яч. Далі почалася гра.

Капітани вибирають команди

Капітан йде пояснювати правила гри

Я відбив мяч і зараз побіжу на першу базу)

Бейсбол в Дніпропетровську

Наш капітан розказує, хто на якій базі має стояти

Obu7qda_xHM

-oEEO0EQ8Ec

Я біжу з першої бази на другу)

Бейсбол в Дніпропетровську

Наш гравець Ахмет намагається ухилитись від мяча)

Признаюсь чесно, бейсбол мені дуже сподобався, і мені навіть захотілось організувати щось схоже у Львові. Моя команда виграла 14:9, після чого ми, звісно ж, не втримались і почали робити безліч різноманітних фото. Вийшло класно, погодьтесь).

Ви ще не грали в бейсбол? Тоді ми йдемо до вас)

IMG_5938 pKb87wonat0

Бейсбол в Дніпропетровську

Дівчата рекламують мій блог)

Фантастичний вечір в Дніпропетровську

День вже складався неймовірно для мене, проте виявилось, що це ще був далеко не кінець. Спочатку ми поїхали знову ж таки на таксі в «Третій тайм», де подивились матч Україна – Люксембург, що відбувався якраз у Львові (вже вдруге я подорожую в той період, коли у Львові проводяться якісь матчі збірної). Наші виграли 3:0.

Потім пішли до набережної, оскільки Макс хотів, щоб я також покатався на катері. Проте по дорозі в Сергія з Максом з’явилась ідея покурити кальян прямо на траві. В Дніпрі біля набережної таке цілком можливо. В результаті ми “приземлились” в ресторані «Горець», якщо я не помиляюсь, звідки відкривався чудовий вигляд на Дніпропетровську набережну та міст. Там мої приятелі й замовили кальян, вино, деруни, салати і т. д.

Захід сонця на набережній в Дніпрі

За ваше здоров’я

Двоє друзів дитинства

Варто відзначити, що обслуговували нас доволі довго, однак потрібно зробити скидку й на те, що це все-таки був вечір неділі.

Ситно повечерявши і поговоривши про велике, ми пішли шукати вільні катери, щоб «поставити жирну точку», як сказав Макс. В результаті натрапили на «самый быстроходный катер в Днепропетровске». Принаймні саме так його презентував молодий хлопчина. Цей катер розганявся і катав своїх пасажирів зі швидкістю до 100 км/год.

Після резервації місць і зняття грошей в Приват Банку для оплати поїздки (коштує це задоволення 80 грн. за 10-15 хв.), ми всілися на свої місця попереду катера з запевненням, що через хвилину-дві точно відправляємось. Однак, звісно, чекати довелося ще з хвилин 15. Потім нам сказали пересісти назад, щоб забезпечити більшу швидкохідність судна. Один старший дядько пересідати не захотів, мотивувавши це тим, що він вже їздив позаду. Й тепер хоче проїхатись на передньому місці катера). Коли цього дядька попросили все ж таки пересісти, він взагалі зійшов з судна. В результаті його повернули назад і більше вже не чіпали). Супроводжувалось це різними жартами напівп’яної публіки).

Я теж пересів, проте не дуже далеко. Отож, мотор завівся й ось нарешті ми відправились. Швидкість, брудні, але такі приємні бризки в обличчя, закриті очі, уявлення польоту… Ми доїхали до дніпропетровського водоспаду, де публіка почала кричати парочкам, щоб ті зістрибували до них. Там же ж був і цей патріотичний міст:

Перед відправленням

Якесь незрозуміле фото, але інакшого нема)

Опісля водій катера ще трохи покатав нас по Дніпру, роблячи небезпечні віражі і повороти й привіз назад до причалу. Всі ці водні процедури суттєво освіжили мій мозок, який по приїзді (знову ж таки на таксі) до Макса видав ось це.

___________________________________________________________

P. S. Дякую одному з моїх читачів, який дав мені кілька ментальних копняків, щоб я продовжував писати. А взагалі, дякую всім за увагу до моїх мандрівок).

Витрати за день: 0.00 грн

Признаюсь, ресторани, по яким ходили Макс з Сергієм були занадто дорогі для мене. Проте Сергій сказав мені, щоб я не переймався, а коли я виявив кволий протест, розказав, що коли з поїздки в Абхазію автостопом в свій час він повернувся з більшою кількістю грошей, ніж туди поїхав. Кому-кому, а автостопщикам точно чудово знайомі закони карми