Автостопом з Черкас до Києва + Музей історії туалету

Цього разу з дому своїх хостів я вийшов відносно рано, але це, мабуть, тому, що вони відправлялись на 09:00 на роботу. Я очікував, що при таких розкладах я доволі швидко повернусь в Київ, проте сталось не зовсім так як гадалось.

Спочатку, власне, натупив я. Мені здавалось, що стопити прямо з моста через водосховище хороша ідея, однак коли я туди приїхав, я зрозумів, що це абсурдно. Крім того, я ще думав чи заїжджати мені в Канів. Це місто, де знаходиться музей, присвячений Тарасу Шевченку.

Посидівши трохи в парку і помилувавшись видом на Дніпро, я вирушив до автостанції, щоб сісти на маршрутку до Золотоноші. Це місто, біля якого йшло розгалуження траси прямо на Київ. Правда, приїхав я не зовсім на ту автостанцію. Виявилось, що їх в Черкасах кілька, і з цієї відправлялись маршрутки на захід, що мене не влаштовувало. Врешті-решт, з третього разу я таки опинився в потрібному місці і благополучно сів на маршрутку до Золотоноші.

Автостоп Черкаси Київ (2)

Автостоп Черкаси Київ (3)

Вид на Дніпро з Черкас

Автостоп до Києва

Орієнтуючись по картах Гугл, я вийшов саме на тому розгалуженні, на якому мені було потрібно, подолав певну відстань і почав свій стоп. Цього разу він шось мені не пішов, через що я відразу пожалкував, що забув у Вови свій артефакт. Постоявши хвилин 15-20, я поступово вирушив вперед по трасі, потроху підстоплюючи, але все й далі виглядало безнадійно. Провів я на тому місці хвилин 30 чи 40, що стало антирекордом цієї подорожі, але в порівнянні з попередніми разами це все одно нормально. Зажирів я просто трохи).

Зупинився мені прікольний дід з ще прікольнішим внуком. Вони їхали з Дніпропетровська до Києва, а цей малий рахував по дорозі машини. Коли я сів до них він нарахував близько девяти з чимось тисяч. Впродовж нашої поїздки син таки дорахував до 10000, і почав допомагати мені. Бо я також не втратив нагоди приєднатись до флешмобу, однак рахував людей. Ось так за підрахунками та цікавими розмовами ми разом доїхали до одного села, де наші дороги вже розійшлись.

Опинився я не на зовсім вдалому місці для автостопу, тому певний час вирішив знову пройти й попідстоплювати. В результаті добрався до центру села, де вирішив підкріпитись і традиційно вибрав для цього вафельки.

Цього разу стояв я менше. Зупинився мені цікавий адвокат на прікольній машині, який ну дууууже поспішав. Тому вибрав для своєї їзди трохи іншу дорогу, на якій гнав під 150-180 км/год, як, зрештою, й інші водії. В якості юриста вирішував він питання розподілу майна при розводі, і радів, що не подався в криміналістику, бо там йому б довелось паритись значно більше. Їхали ми під якийсь американський репчик).

Загалом, цікавий і добрий на перший погляд дядько, хоча люди зі схожим антуражем мене зазвичай відлякують).

Музей історії туалету

Приїхавши в Київ, першим ділом я відправився в Музей історії туалету, оскільки на наступний день вже збирався в Рівне. Про це місце я теж дізнався, коли писав статтю про найнезвичніші музеї України.

Трохи перекусивши і заодно спланувавши шлях до музею, я швиденько пішов до нього, оскільки мав ще одну заплановану зустріч. Відвідувачем я виявився єдиним. Незважаючи на це, робітниця музею провела мені безкоштовну екскурсію, приправивши її великою кількістю цікавих деталей. Адже туалет – це річ, до якої ми вже звикли, однак сучасний вигляд він мав не завжди. Особисто мені дуже цікаво було дізнатись, що в Середньовіччі якась англійська королева вважалась надзвичайною чистюлею через те, що приймала ванну аж раз в місяць! Жах якийсь).

Також ця працівниця розповіла, які знаменитості відвідували чи взагалі мали якесь відношення до цього місця і заодно записала моє ім’я і адресу мого блогу. Про всяк випадок, мабуть))).

Додаю фото з цього музею:

Музей історії туалету (26) Музей історії туалету (25) Музей історії туалету (24) Музей історії туалету (23)

Музей історії туалету (22)

Ото глянеш на такий пісюар, і в туалет вже не хочеш)

Музей історії туалету (21) Музей історії туалету (19)
Музей історії туалету (17) Музей історії туалету (16) Музей історії туалету (15) Музей історії туалету (14) Музей історії туалету (13)

Музей історії туалету (11) Музей історії туалету (12)
Музей історії туалету (10) Музей історії туалету (9) Музей історії туалету (8) Музей історії туалету (7) Музей історії туалету (6) Музей історії туалету (5) Музей історії туалету (3) Музей історії туалету (2) Музей історії туалету (1)

Після музею я відправився на здибанку зі своєю київською знайомою, пофоткав декілька цікавих місць, а потім поїхав назад до Вови.

Автостоп Черкаси Київ (1) Автостоп Черкаси Київ (7) Автостоп Черкаси Київ (8) Гарне графіті в Києві

Кілометраж:

• 32 км на маршрутці;
  • 146 км автостопом.

Всього:

• 2090 + 146 = 2236 км автостопом;
  • 68 + 32 км = 100 км маршрутками.

Витрати:

• 8 грн. – метро;
  • 5 грн. – маршрутка.

Всього: 90 грн.

Всього за подорож: 1016 + 90 = 1106 грн.

Щоб перейти до попередньої частини подорожі, клацніть на це посилання.

Про завершальну частину мандрівки ви зможете прочитати тут.